Strony

czwartek, 16 stycznia 2014

Break Up?

                                                                                                                        16 stycznia 2014

Megan wyjechała... Pół roku temu.
Zrobiłem coś po czym wybuchły plotki. Ale ja po prostu musiałem.
Gdy w tamto lato dowiedziałem się, że Meg wyjeżdża... Oszalałem.
To było tak...
Samolot odlatuje za chwilę, prosimy o przejście do kontroli bagażu- usłyszałem głos rozchodzący się po lotnisku.
Meg właśnie stawiała torbę na taśmę, gdy zauważyła jak długim korytarzem biegnę w jej stronę.
-Ross- wyszeptała.
-Megan- wyjąkałem.- Zapomniałaś o czymś.
Nim zdążyła cokolwiek odpowiedzieć, ująłem jej podbródek i pocałowałem ją.
                                                                                           
                                                                                                                          Ross
***

                                                                                                                      16 stycznia 2014

Jego usta były ciepłe i miękkie. Nasz pocałunek trwał dłuższą chwilę. Oderwałam się od niego i zaczęłam wpatrywać się w jego oczy.
-Jak mnie tu znalazłeś?- zapytałam szeptem.
-Sny- przypomniał.
Uśmiechnęłam się do niego.
-Ja też je mam- westchnęłam.
-A więc naprawdę wyjeżdżasz- zasmucił się.
-Ross... Będzie mi cię brakowało- jęknęłam.- Chociaż... Praktycznie się nie znamy.
Blondyn uśmiechnął się słabo. Ostatni raz przybliżył do mnie swoje usta. To był krótki, lecz cudowny pocałunek.
Z trudem ruszyłam do samolotu. Odwróciłam się z tęsknotą. Ross mi machał. Uśmiechnęłam się i wsiadłam do metalowego ptaka.
                                                                                       
                                                                                                                        Megan

***


Witajcie, Kochani!

Po długiej przerwie- oto jestem! :) 
Dziękuję wszystkim Czytelnikom. 
Ten rozdział, chociaż krótki, powstał dla, i dzięki kilku osobom. 
Kasiu, moja Przyjaciółko. 
Zaczerpnęłam, a właściwie podkradłam pomysł z Twojego listu :)
Scena na lotnisku opierała się na odcinku pewnego serialu, "Big Time Rush", odcinek 'Big Time Break-Up'. Takich chwil jakie spędziłam na płakaniu ogladajac to się nie zapomina. :)
Dziękuję też Weronice 'Wi Wi' :) że pomogła mi na nowo odkryć mojego bloga. Dominik, dziękuję za wszystkie rozmowy, szczególnie te 'w naszym stylu' :) Madziu 'Ciuchciu', tyle razy domagałaś się kolejnego rozdziału.
I oto jest
Madzia. :*






1 komentarz:

  1. O jeej jak milo kochana <3 Rozdzial piekny, ale nie długi :c Mam nadzieje, że to nie koniec i , że szybko dodasz rozdział <3

    OdpowiedzUsuń