Strony

środa, 26 czerwca 2013

I still have dreams ... it's amazing!!

                                                                                                               26 czerwca 2013

Słyszę głośne okrzyki fanów. Kiedy wchodzimy na scenę, zaczynają robić to głośniej, wykrzykując ciągle "R5! R5! R5!". Cieszę się na ten widok i wchodzę na scenę. Staram się nie patrzeć na tłum wyczekujących na pierwszą piosenkę ludzi. Ulegam pokusie i nie mogę uwierzyć własnym oczom. Widzę moją brązowooką księżniczkę. Mojego ślicznego, delikatnego kwiatuszka. Stoi, jakby nigdy nic wlepiając wzrok w podłogę. "Podnieś główkę, kochanie."- prosiłem w myślach. W końcu skierowała oczy na mnie. Otworzyła szeroko usta, nie dowierzając. Widziałem w jej oczach łzy. Łzy szczęścia. 

                                                                                                                                       Ross


                              
                                                                                                                29 czerwca 2013 


Boże, nareszcie zakończenie roku szkolnego. I wakacje... pełne wrażeń, jak powiedział sennik. Uśmiechnęłam się na myśl o brązowookim blondynie i o moim śnie.
Ten dzień jakoś wyjątkowo mi się dłużył. Uroczystość w szkole dawno minęła, a ja siedziałam zmęczona na fotelu w salonie. Zamknęłam oczy. Już miałam pogrążyć się we śnie, gdy rozbudził mnie donośny krzyk mamy.
-Megan, słonko!- zawołała podekscytowana.- Mam dla ciebie niespodziankę!
-Co??... Nie dasz mi chwilę pospać?- wymamrotałam.
-Kupiłam ci coś.- wytłumaczyła.
-Mamo... jeśli to majtki, staniki albo tampony to zachowaj to dla siebie.- parsknęłam ponuro.
-Nic z tych rzeczy!- zaprzeczyła.- Patrz.
Położyła na stole trzy podłużne kartoniki.
-To... bilety samolotowe...- wydukałam zdziwiona.
-Dokładnie!- wykrzyknęła.- I to do Los Angeles!
-Chcesz powiedzieć, że w te wakacje lecimy do LA?!- serce mi stanęło.
Nie mogłam w to uwierzyć. Z oczu spłynęły mi łzy. To były łzy szczęścia.
<3 <3 <3
Mama od zawsze wiedziała, że marzę o wyjeździe do USA. Tam jest cudownie. Piękne, gorące plaże, cudowne widoki, i tyle wspaniałych rzeczy do zwiedzenia! Czym prędzej pobiegłam na górę by się spakować. Boże, nie wierzę, że to się na prawdę dzieje...!
                                                                                                                                   Megan

******

Siemanko Kochani!
 Wieem, wiem, znów krótko, ale musicie mi wybaczyć... :( Jutro postaram się dodać rozdział znowu, żeby to wynagrodzić. Mam nadzieję że te bazgroły się spodobają... <3
~Madzia <3 :*

10 komentarzy:

  1. uuuu zajebistee ^^ jedzie do LA. nie mogę się doczekać czasu kiedy już tam będzie ^^
    Dodaj szybciutko kolejny, bo się nie mogę doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaaaawww... no weź, robi się słoodko <3 <3 <3 kocham cięę normalnie :** Już jutro nowy <3
      ~Madziaaaa :**************

      Usuń
  2. Szkoda, że tak króciutko, ale i tak świetnie *____*
    Ten sen... myśli Rossa <3 Nikt inny nie opisał by tego tak jak ty ♥ :D
    Cudowny sen *.*
    Zakończenie! :3 W realu już jutro jest... :( Jejaa.. nie chcę ;_; Koniec podstawówki ;< Ale z drugiej strony nie chciałabym kolejnego roku tutaj siedzieć XD
    Dobra rozdział! xD
    OMG!!! LA!!! O *O*
    Ależ jej zazdroszczę!!! <3 Niech mnie zabierze ze sobą ♥
    Hihihihi! <3

    Cudowny rozdział, tylko szkoda, że króciutki :< Ale oczywiście rozumiem. Nie każdy potrafi pisać długo. Dużo osób, w tym i ty, piszą krótko, ale bardzo ciekawie i niesamowicie <33

    Nie mogę się doczekać kolejnej części! *.*

    Pozdrawiam mocno,
    ~Twoja Eve. ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boże, nie wiem jak ci dziękować! To jedna z najmilszych rzeczy jakie kiedykolwiek ktokolwiek mi powiedział :') Obiecuję że napiszę jutro <3
      ~Madzia <3 :** :')

      Usuń
  3. No wiesz Ty co? Jak można tak krótki rozdział dodać ? ;).

    Aaaaaaaa ona jedzie do L.A kurde mol jak ja jej zazdroszcze!! *____*
    dodasz jutro, prawa? Już nie mogę się doczekać chwili, kiedy Megan spotka Rossa :3

    ~BabyBlue

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się zabieram za pisanie rozdziału <3 powinien być dłuższy ^^ <3 dziękuję kochana ;D <3
      ~Madzia :***

      Usuń
  4. Yyy... Za krótki! :( FOCH! :O A teraz.. Nie wiem czemu, ale nie rozumiem. Po prostu nie rozumiem tego opowiadania... Nie umiem się połapać w tym wszystkim :'(. Poczytam jeszcze raz, może zrozumiem o co chodzi :D.
    Rozdział jest ahcgcgsgjfukxso! *O* Pisz dalejjjjjj! ;*** <3

    Twój psycholog,
    ~ Nialler :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałyśmy Cię do konkursu Liebster Blog! Więcej informacji znajdziesz na końcu tego wpisu: http://dangerous-crime-of-r5.blogspot.com/2013/06/liebster-blog-nominacje.html (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda że usunęłyście bloga... co mnie ktoś nominuje, okazuje się że tego bloga już nie ma -.- xD :***
      ~Madzia :**

      Usuń